SÅ HÄR BESTÄLLER DU

Det är enkelt att handla hos Permia. Antingen handlar du här på webbsidan, eller så gör du din beställning med ett enkelt samtal eller mejl. Vi har även showrooms i Alfta och Tandådalen där du kan hämta inspiration, klämma och känna. Här har du även möjlighet att beställa möbler. För att besöka våra showrooms bokar du bara en tid med oss, så ser vi till att vara på plats!

 

Webbshop kommer lanseras inom kort! 
Vi rekommenderar att du registrerar dig som kund, så går alla framtida beställningar snabbt och smidigt. Det går självklart bra att registrera sig efter att du lagt produkter i kundvagnen också.

Surfa runt på sidan och låt dig inspireras. De varor du är intresserad av lägger du i varukorgen. Du får sedan en vägledning igenom betalningsprocessen här på sidan. Vi uppdaterar priserna webbsidan i realtid, så du kan alltid räkna med att det pris du ser är det som gäller. Alla priser anges i svenska kronor, både med och utan moms. Kom ihåg att frakt tillkommer.

 

Beställ genom att kontakta oss
Vid stora volymer vill vi gärna ge dig en offert. Då kontaktar du oss istället på 0271-580 90 eller info@permia.se. Du är självfallet alltid välkommen att kontakta oss för frågor, tips och råd också.

 

Fraktkostnad
Fraktkostnaden är beroende på volymen på din beställning. Kontakta oss för prisindikation när det gäller leverans med våra egna lastbilar Sälen, Vemdalen, Åre närområden. För övriga destinationer kontakta oss.    

 

Leverans
Du får ett ordererkännande ett par dagar efter beställning. Där står beräknad leveranstid. Om dina varor finns i vårt lager får du dem normalt inom tio dagar. Om de inte finns i lager kan det dröja 6–8 veckor. Leverans sker normalt med Schenker, men vi har även egna bilar som går med täta turer till Sälen, Vemdalen och Åre. Om du vill ha leverans till dessa ställen kan du även beställa inbärning och montering av dina varor.

 

Bytesrätt
Om du skulle ångra ditt köp, har du 14 dagars bytesrätt från den dag du fått varan. Bytesrätten gäller på alla möbler utom de som specialbeställts. Det du skickar tillbaka måste självfallet vara oskadat. Det enda du står för är returfrakten och emballage om du hunnit slänga bort originalförpackningarna.

 

Reklamation
Kontakta oss om du vill reklamera ditt köp, antingen på telefon 0271-580 90 eller epost: info@permia.se.

 

I de fall Schenker förorsakat en transportskada ska du anmäla detta hos dem inom sju dagar. Kontakta även oss, så hjälper vi till i möjligaste mån.

Bild
Bild